Splošno
Kruska.si – stran ter spletna trgovina z ročno kovanimi izdelki
Podjetje:
Kovaštvo Kruška s.p.
Šalka vas 7
1330 Kočevje
Matična številka: 8767483000
Transakcijski račun odprt pri SKB: SI56 0318 1100 0465 771
SWIFT (BIC koda): SKBASI2X
Kontakt: timotej@kruska.si, +386 (0)41 380 816
Naročilo
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba.
Naročilo se odda preko obrazca na strani kruska.si, spletne trgovine na naslovu https://kruska.si/ ali preko elektronske pošte na timotej@kruska.si.
Za oddajo naročila so potrebni osebni podatki za pošiljanje: ime in priimek, naslov, telefonska številka in elektronska pošta ter podatki o naročilu (šifra izdelka).
Izdelki po naročilu nastanejo ob dogovoru stranke in izvajalca, tako se lahko ustvari tudi izdelek popolnoma prilagojen stranki in temu primerno se prilagodi tudi cena posameznega izdelka oziroma storitve.
Ker ne poslujemo z gotovino, je potrebno plačilo po predračunu. Kupec ob naročilu na svoj naslov elektronske pošte prejme navodila za nakazilo ter potrdilo o naročilu.
Skupaj s prejetim izdelkom po pošti, stranka prejme tudi originalen račun.
Plačevanje
Stranka lahko izdelke plača na enega izmed sledečih načinov:
Plačilo preko neposredne bančne transakcije: Ne poslujemo z gotovino, zato kupec ob naročilu poravna naročilo preko predračuna. Podatke ob naročilu ter potrdilo o naročilu stranka prejme na svoj naslov elektronske pošte. Na predračunu je naveden tudi strošek pošiljanja. Artikel bo odposlan takoj po prejetemu plačilu oziroma takoj naslednji delovni dan.
Dostava
Za dostavo izdelkov skrbi podjetje: POŠTA SLOVENIJE d.o.o. Stroški
dostave so vračunani v ceno izdelka.
V ceno dostave je všteto: poštnina preko dostavne službe, pakiranje,
embalaža.
V primeru, da naročnik prejme fizično poškodovan ali odprt paket, mora o tem takoj obvestiti dostavno službo in izvajalca (Kruska.si) ter se dogovoriti za reklamacijo.
Vsak paket se pošlje priporočeno, zato se hrani tudi sledilna številka s
katero se lahko paket sledi na strani: https://sledenje.posta.si/, kjer je tudi razvidno, kdaj je paket vročen. Če stranka trdi, da paketa ni prejela na naslov, ki ga je sama podala in je preko sledilne številke ugotovljeno, da je paket bil vročen, mora stranka sama reševati problem pri Pošti Slovenije, saj so oni odgovorni za dostavo paketa. Prodajalec v tem primeru odstopa od težave in ni dolžan poravnati nastale škode. Prodajalec lahko stranki po e-pošti zgolj posreduje tako račun kot tudi potrdilo o pošiljanju in nato naročnik rešuje z dostavno službo.
Rok izdelave in dobavni rok
Ker podjetje ne posluje z gotovino in ker je plačilo možno samo preko
predračuna, kar je tudi navedeno in edina možnost, ob oddaji in zaključku naročila, se izdelek odpošlje po prejetem plačilu. V kolikor se izdelek izdela po naročilu, gre v izdelavo takoj po prejetem naročilu. V tem primeru, je na strani zabeležen ROK IZDELAVE. Ko bo plačilo poravnano, stranka na mail prejme obvestilo, da je naročilo v obdelavi. Po končani izdelavi izdelka, je rok dobave 1 – 3 delovne dni (čas dobave, ki je naveden pri dostavni službi).
Cene
Cene, ki so objavljene, veljajo na dan naročila.
Ker nismo davčni zavezanci, ne vsebujejo DDV-ja.
Vse cene so v evrih.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega
opozorila. V kolikor se cene spremenijo tekom naročila, obvelja cena s
katero se je stranka strinjala ob naročilu oziroma cena, ki je veljala takrat, ko se je naročilo oddalo.
Vračilo blaga in reklamacije
Kupec ima pravico do vračila blaga, če ponudniku v roku 15 dni po prejemu le-tega sporoči, da odstopa od pogodbe, prejete izdelke pa mora vrniti najkasneje v 30 dneh od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v prvih 15 dneh se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec nosi vse stroške, ki nastanejo zaradi vračila blaga.
Vrnjeni izdelki morajo biti obvezno originalno zapakirani, nerabljeni,
nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena jim mora biti tudi kopija računa ter podatek o tem, kam naj ponudnik vrne plačano kupnino (transakcijski račun) in podpis oziroma žig podjetja (če gre za pravno osebo).
Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk, poslanih z odkupnino, ali pošiljk, ki niso v skladu s temi pogoji poslovanja. Ponudnik po prejemu pošiljke, ki ustreza splošnim pogojem, kupcu najkasneje v roku 30 dni od prejema, vrne plačano kupnino.
Vračilo ni možno v primeru personalizacije izdelka.
Kot tudi narekuje zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot, 43. člen): “Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.”
V primeru reklamacije, se obrnite na naš elektronski naslov:
timotej@kruska.si.
Vračilo denarja – izdelki po naročilu
Vsaka stranka je pred samim naročilom obveščena in se z naročilom strinja z načinom in stilom izdelave. Možni so dogovori zgolj o popravkih, vendar vračila kupnine ni.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje, da bo trajno varoval vse osebne podatke, ki bodo uporabljeni izključno za pošiljanje ponudb, predračunov, računov, izdelkov, informativnega gradiva in obvestil o stanju naročila ter jih ne bo posredoval tretji osebi ali uporabljal v namene oglaševanja (email marketinga).
Reševanje sporov
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Objavljeno, 10. 12. 2020